Best Ever, Tolong Klik Sini!

Wednesday, October 19, 2011

Kenyataan Media: Debat Belanjawan 2012 Anjuran Akademi Pak Sako

Senyap je sorg lagi tuh. DEMAM? 
takkan lah kot. 
Minggu nih kan tengok bola @ Seri Perdana.
tengok bola boleh pulakk.. 

Najib Razak, sila terima debat terbuka ini!

KENYATAAN MEDIA

19 OKTOBER 2011

DEBAT BELANJAWAN 2012 ANJURAN AKADEMI PAK SAKO

Pada tahun ini, Barisan Nasional dan Pakatan Rakyat telah melancarkan belanjawan masing-masing. Ini merupakan suatu perkembangan sihat kerana rakyat Malaysia berpeluang untuk menilai belanjawan manakah yang lebih bermanfaat dan berupaya untuk melonjak kembali ekonomi negara yang kini semakin suram.

Sehubungan dengan itu, Akademi Pak Sako berpendirian bahawa perdebatan berkaitan belanjawan sewajarnya berlangsung dalam keadaan yang sihat, terbuka dan kondusif. Perdebatan seperti ini akan memberi ruang yang adil kepada rakyat untuk menilai secara rasional dasar-dasar yang digarap demi kepentingan mereka.

Justeru Akademi Pak Sako bersedia untuk menjadi penganjur kepada Debat Belanjawan Negara 2012; di antara YAB Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak dan YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Kami akan menghantar undangan kepada YAB Perdana Menteri dan YB Ketua Pembangkang Dewan Rakyat pada hari Jumaat, 21 Oktober 2011. Debat ini akan dianjurkan pada hari Khamis, 3 November 2011 jam 9.00 malam di Dewan Tunku Canselor, Universiti Malaya, Kuala Lumpur.

Kami berharap kedua-dua tokoh ini bersedia untuk menerima undangan debat daripada pihak kami. Semoga debat ini berlangsung dengan baik dan berhemah demi manfaat dan kesejahteraan rakyat.

Sekian, terima kasih.

AKADEMI PAK SAKO

———

*Untuk sebarang pertanyaan, sila berhubung dengan saudara Hilman Idham, jurucakap Akademi Pak Sako di talian 013-2507583.

No comments:

Post a Comment