Best Ever, Tolong Klik Sini!

Monday, November 16, 2009

umNO Selangor Panas Telinga

umNO Selangor pening kepala dah sudah merasa gelabah bila mendengar pembongkaran kenyataan dari Khalid Ibrahim. Khalid Ibrahim dalam ucapannya di Konvensyen PKR Negeri Selangor mengesahkan Muhammad Taib ingin bekerjasama dengan Pakatan Rakyat setelah melihat pembangunan yang dicapai oleh Pakatan Rakyat dalam mentadbir negeri Selangor.

umNO yang terkenal dengan penafian pencapaian kerajaan Pakatan Rakyat mula gelabah dan berusaha menghubungi bekas Menteri Besar BN itu untuk mendapatkan penjelasan.

"Buat masa ini kita kena tengok dulu. Kita kena siasat kebenaran kenyataan itu. Kalau betul, kenapa jadi begitu?" kata ketua penerangan Umno negeri, Shukor Idrus.

Kelakat melihat ahli politik dari umNO ini kerana umum mengetahui umNO dan bee end berusaha keras menumbangkan kerajaan Pakatan rakyat negeri Selangor menjelang Januari 2010. Pelbagai rentetan peristiwa berlaku lewat mutakhir ini termasuklah pembunuhan pembantu peribadi Exco negeri Selangor.

Dengan pembongkaran kenyataan ini agak sukar untuk umNO meneruskan misi rampasan kuasa di negeri Selangor kerana rakyat dapat menilai kerja ikhlas kerajaan negeri dalam memartabatkan misi merakyatkan ekonomi selangor

No comments:

Post a Comment